فرش 1700 شانه

فرش 1700 شانه

خرید فرش 1700 شانه

فرش 1700 شانه، یکی از محصولات جدیدی که این روزها باعث شده است تا نگاه مردم جهان به فرش ماشینی تغییر کند. ورود فرش‌هایی بسیار ظریف و زیبا است که در این چند سال اخیر تولید شده‌اند. محصولاتی زیبا، لطیف و ظریف که از فرش 1000 شانه شروع و امروز به فرش 1700 شانه رسیده است. اولین بار در سال 1402 بود که فرش 1700 شانه در نمایشگاه دموتکس توسط شرکت‌های ایرانی رونمایی شد. در واقع بعد از تولید فرش 1500 شانه، ایران تنها کشوری بود که توانسته بود فرش با این ظرافت تولید کند. حال با تولید فرش 1700 شانه رقابت را برای سایر کشورها سخت و سخت‌تر کرده است. البته فرش 1600 شانه نیز جز محصولات لوکس و زیبا بود که آن هم در دنیا بی‌نظیر بود.

 

قیمت فرش 1700 شانه

همیشه قیمت مهم بوده است، اما آیا قیمت همه چیز است؟ خیر کیفیت مهم‌تر ویژگی در فرش ماشینی است. با افزایش شانه و تراکم در فرش ماشینی شاهد افزایش کیفیت نیز بودیم. این کیفیت در تار نخ و تراکم بسیار واضح است. با دست کشیدن روی یک فرش 1500 شانه و یا فرش 1200 شانه می‌توانید لطافت نخ آن را با فرش 700 شانه مقایسه کنید. قطعا خرید فرش 700 شانه از نظر قیمت به صرفه‌تر است ولی از نظر لطافت و زیبایی فرش 1200 شانه و 1500 شانه و حتی 1700 شانه بهترین هستند. اگر به دنبال خرید فرش 1700 شانه هستید می‌توانید با شماره 09134592153 تماس بگیرید، فرش سجاده.

تلفن خرید فرش

مجموعه شاهکار خاطره با عرضه فرش 1700 شانه توانسته است تا بازارهای داخلی و خارجی را بدست بیاورد. این محصول زیبا و البته لوکس نتیجه سال‌ها تجربه و مهارت در تولید فرش ماشینی است. کاشان به عنوان قطب ریسندگی و بافندگی ایران یکی از شهرهای مهم صنعتی در ایران و البته جهان است. فرش دستباف کاشان راه پیشرفت را برای فرش ماشینی کاشان در کشورهای دنیا باز کرد. نام کاشان در حال حاضر در سراسر دنیا با نام فرش گره خورده است تا فرش کاشان نامی به اندازه وسعت جهان باشد.

 

جدیدترین مدل فرش 1700 شانه

کدام مدل جدیدترین مدل فرش 1700 شانه است؟ در واقع هیچ زمانی نمی‌توان گفت این مدل جدیدترین است زیرا طراحان فرش ماشینی به صورت روزانه در حال طراحی و توسعه مدل‌ها و نقشه‌ها هستند. اما مدل‌هایی هستند که به دلیل ساختار زیبا و جذابی که دارند خیلی سریع پرفروش می‌شوند. بهتر است اینطور بپرسیم پرفروش ترین مدل فرش 1700 شانه کدام است؟ پاسخ شما هم بسیار ساده است، فرش‌های افشان و بدون ترنج پرفروش‌ترین مدل‌ها هستند. زیرا با کوچک شدن خانه‌ها و ورود دکوراسیون مدرن به خانه‌ها، نقشه‌های سنتی و کلاسیک دیگر برای دکوراسیون‌ها مناسب نبودند. در این بین نقشه افشان تلفیقی از فرش مدرن و فرش کلاسیک بود. پس باعث شد تا نقشه افشان پرفروش شود.

فرش 1700 شانه ارزان

هیچ ارزانی بی دلیل نیست! برای خرید فرش 1700 شانه به دنبال فرش ارزان نباشید. زیرا ارزان بودن فرش 1700 شانه دلیلی جز بی‌کیفیتی ندارد. محصولات با کیفیت از مواد اولیه مرغوب تهیه می‌شوند به همین دلیل هزینه تولید آن‌ها بالا است. پس قیمت نهایی نیز ارزان نخواهد بود، در واقع در صنعت فرش ماشینی کیفیت تعیین کننده قیمت است. درست است برخی از هایپر فرش‌ها مانند سرای ایرانی و شهر فرش گران فروشی دارند. اما هیچ کارخانه‌ای محصول خود را گران‌تر از ارزشش عرضه نمی‌کند. چون با عرضه گران‌تر از ارزش کالا، محصول فروش نرفته و کارخانه دچار ضرر و زیان می‌شود.

 

ابعاد و سایز فرش 1700 شانه

سایز و ابعاد نیز در این فرش مانند سایر فرش‌های ماشینی است. البته سایز 12 متری در حال حاضر در شهرهایی مانند تهران فروش زیادی ندارد. زیرا ابعاد و سایز خانه‌ها و پذیرایی‌ها کوچک شده پس مردم به دنبال خرید فرش‌های کوچک هستند. اندازه‌های 9 متری و 6 متری جز پرفروش‌ترین ابعاد در فرش ماشینی هستند. همچنین ابعادی مانند 1*2 متر، 1*3 متر، 1*4 متر نیز به عنوان ابعاد راهرویی هستند که بافت می‌شوند. برای اتاق خواب و مکان‌های کوچک‌تر نیز ابعاد قالیچه به اندازه 1.5*2.25 متر نیز تولید می‌شود. در صورتی که نیاز به فرش با سایز سفارشی هستید می‌توانید با شماره 09134592153 تماس بگیرید.

انواع رنگ زمینه

رنگ زمینه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در فرش ماشینی است. در گذشته تنوع رنگ زمینه زیاد نبود و اغلب بین یک الی 3 رنگ زمینه وجود داشت. اما امروز تنوع رنگ زمینه به حدی رسید است که می‌توان هر رنگی را به عنوان زمینه در فرش داشت. در فرش 1700 نیز تنوع رنگی خوبی وجود دارد و شما می‌توانید از بین رنگ‌های متعددی اقدام به خرید نمایید. از رنگ‌های کرم و روشن تا رنگ‌های تیره مثل دودی و فرش سرمه ای می‌توانید اقدام به خرید کنید. به نظر شما کدام رنگ زمینه برای خانه و پذیرایی مناسب است؟ فرش زمینه تیره و یا فرش زمینه روشن؟ برای انتخاب صحیح رنگ زمینه می‌توانید به مقالات موجود در سایت ما مراجعه نمایید.

بهترین مدل فرش 1700 شانه

به نظر شما کدام فرش، فرش مد سال است؟ بهترین مدل فرش کدام مدل است؟ شاید شما هم مثل خیلی از افراد به دنبال بهترین نقشه یا مدل باشید. پیشنهاد ما به شما بررسی و مقایسه طرح‌ها و مدل‌ها با یکدیگر است. همچنین اگر برای انتخاب فرش تردید دارید و یا نیاز به مشاوره دارید می‌توانید از طریق شبکه‌های اجتماعی مختلف با شماره 09134592153 در ارتباط باشید. کارشناسان ما به شما کمک می‌کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

فرش 1700 شانه کلاسیک

سبک‌ها و مدل‌های زیادی در طراحی فرش ماشینی وجود دارند. نقشه‌های کلاسیک که در واقع دارای ترنج در وسط فرش هستند از دیرباز تاکنون مورد توجه طراحان بودند. شاید فکر کنید مگر کسی هست که به دنبال خرید فرش کلاسیک باشد؟ بله هستند افرادی که به دنبال طراحی دکوراسیون سنتی و کلاسیک برای خانه هستند. همچنین هنور که در سال 1403 قرار داریم در فرش دستباف پرفروش‌ترین نقشه‌ها، مدل‌های کلاسیک هستند. برای خرید فرش جهیزیه می‌توانید مقاله راهنمای آن را در سایت ما مشاهده نمایید.

فرش 1700 افشان

نقشه افشان از فرش دستباف تاکنون پرفروش بوده است. با ورود این نقشه به صنعت فرش ماشینی تحولی در این صنعت پدید آمد. زیبای و نقش و نگاری بی‌انتها باعث شد تا نگاه بیینده به آن خیره شود. با پهن کردن فرش افشان در خانه می‌توانید محیط خانه را نیز بزرگ‌تر جلوه دهید. قطعا هر فردی با هر سلیقه‌ای که باشید با دیدن فرش 1700 شانه افشان شگفت زده می‌شوید. زیبای و رخ این فرش در نمای نزدیک بسیار دیدنی است. طرح‌های اسلیمی در نقشه افشان بسیار پرفروش هستند. سبک فرش افشان یکی از سبک‌هایی هست که هیچ وقت از مد نمیفته و همیشه مد هست.

فرش 1700 شانه برای پذیرایی مناسب است؟

به نظر شما فرش 1700 شانه برای چه مکانی مناسب است؟ برای اتاق خواب یا پذیرایی؟ ما در مجموعه شاهکار خاطره توصیه می‌کنیم فرش 1700 را در پذیرایی پهن کنید. زیبایی و لطافت 1700 شانه باعث می‌شود تا نگاه هر بیننده‌ای به آن جلب شود. شما می‌توانید این فرش را در اتاق خواب و یا سایر مکان‌ها استفاده کنید. ولی به یاد داشته باشید که این فرش ضخامت بسیار کمی دارد و نخ آن بسیار لطیف است. با پهن کردن این فرش در اتاق خواب ممکن است به آن صدمه وارد شود و زود خراب شود. برای اتاق خواب می‌توانید از فرش 700 شانه که ضخامت بیشتری دارد و یا موکت‌های پرز بلند استفاده کنید.

تلفن تماس فرش کاشان

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: لطفا کپی نکنید باتشکر